tisdag 26 juli 2011

26.7.2011

Nu är det länge sen jag uppdaterat.... igen. Men hur somhaver så har det ju varit jeppis dagar denna vecka. Min Jeppis dagar feelis, typ 4 på en skala 1-10.  Visst har jag tollat på gågatan och torget som alla andra men feelisen har inte riktigt varit med.

Just nu sysselsätter jag mig med att packa. Alla glas, muggar, tallrik, bestik och massa annat ska tas ur sina små lådor å sättas i en annan stor låda. Rummet här hemma ska tömmas till en del, vad lämnar kvar ? Ska jag ta med denhär? Denhär ryms inte i lägenheten men jag vill ha den. Såna saker har snurrat i huvudet.

Men jag är glad att jag har en studieplats, att jag har lägenhet men det som jag är mest glad över är att jag har en plan för inkommande höst. Jag vet exakt var jag är och vad jag kommer att göra.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar