onsdag 21 mars 2012

Utlåst

Today was the day då jag låste ut mig själ. Jag och J hade varit på stan och hade kommit tillbaka till min lägenhet, jag ahde lite bråttom då jag kom in, min tvättstuga-tid började klockan 19.00 och klockan var där runt 19.05. Jag slängde in mina saker, tog mina nycklar och min tvättkorg och lämnade J i min lägenhet för att han sku äta.
Jag kommer ner till tvättstugan och så sku jag öppna dörren med min nyckel och ddå upptäcker jag att den inte är där! Jag ringer åt J som får börja söka efter den. Han hittar den inte så jag fick komma upp till lägenheten själv. Som tur var så fann vi den tillsist i soffan, den hade fallit av min nyckelknippa. (den hängde som i en egen liten grej på nyckelknippan som hade gått sönder.)
Förhoppningsvis så är detta sista gången jag blir utlåst! Men det slutade ju bra iaf! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar