fredag 13 april 2012

I bussen

Sitter just nu i bussen påväg hemhem. jag tror inte att jag har åkt i denhär bussen tidigare. Jag brukar nästan alltid åka med bussen som far 14.15 då jag far hem på fredagar. Det finns så lite folk i bussen, vi är typ mindre än 10 personer, det har aldrig hänt tidigare då jag har åkt buss.
Det ska bli skönt att komma hem, fastän jag kom tillbaka till Vasa på måndag. Men jag har varit konstigt trött hela veckan så det blir skönt med helg så att jag får vila ut riktigt ordentligt.
På tal om antalet människor i bussen så trodde jag att jag skulle tycka att det var skönt med så lite folk i bussen, men nä det är ganska tråkigt. Får inte höra något skvaller ;)
Min Ipod har fått något fel, den har typ raderat alla mina låtar? Måste kolla upp det sen då jag kommer hemhem...
Men nu ska jag stänga av datorn... den dör snart och vi är ändå framme i Oravais nu och efter det så får man så dålig connection. Ska se om jag får in x3m på ipodden istället.
Puss och kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar