fredag 8 juni 2012

Fredag

Igår så hade jag mina fina vän EllaBella på sleepover/vinkväll. Vi hade en jättebra kväll, med skratt och film och djupa diskussioner. Då vinet flödar så går munnen i ett, men det är bra att ha sådana stunder också! Besök fick vi också av det sötaste syskonparet!

Ikväll så sitter jag i min ensamhet med en cider och tittar på en Tintin dokumentär. Har morgonskifte imorgon och bestämde mig för att stanna hemma ikväll på grund av det. En cider eller två lämnade över, så jag öppnade en och sitter och smuttar på den nu.

Annars så var jag till biblioteket idag och lånade lite böcker. Fann en ny serie, av Libba Bray.  Den är lite konstig, men alla tre delar fanns inne så jag tänkte att jag kan pröva. Men vi får se om jag orkar läsa alla, men jag tror det är en serie som kräver lite tid, första boken är 420 sidor lång och jag har läst ca. 140 och ännu så har jag inte fastnat, men jag tror att det tar sig.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar