måndag 13 juni 2011

13.6.2011

D e flera veckor sedan jag uppdaterade och ganska mycket har hänt !
Jag har tagit studenten !!! Ä N T L I G E N ! 

Lördagen 4.6 fick man på sig mössan och sen körde jag som en dåre för att hinna på studentkalas. 3 studentkalas blev saldot, jag ville hinna på flera, men då man endast har 3 timmar på sig å så tar det 20min med bilen en väg så hinner man inte så mycket tyvärr.

Söndag, 5.6 hade jag min studentfest ! Det kom lagom mycket folk, å fina presenter fick jag !

Sen veckan efter var det ju dags för urvalsproven. På tisdag hade jag urvalsprov till Hanken, de gick inte så bra, men jag förväntade mig inte mera heller då jag inte läst speciellt mycket.
På onsdag stod barnträdgårdslärare på tur, den skriftliga uppgiften var jättelätt och intervjun gick jättebra !
På Torsdagsmorgonen skjutsa pappa mig till vasa (det var tidigt på morgonen och jag var trött så pappa körde mig) då var det urvalsprov till socionom vid Novia. En heldag blev det med psykologiskt test (logiskt tänkande), intervju och gruppdiskussion.

Till Statsvetenskap var jag ju på urvalsprov i maj, alla resultat kommer i mitten av juli.

Ciao :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar