tisdag 14 juni 2011

14.6.2011

Plötsligt så har jag blivit mera motiverad för att blogga... eller så kan det var det att jag HAR TID ! Denna vecka är jag ganska ledig, ett möte inför rippi hade jag igår och ikväll ska jag på ett möte inför barnlägret nästa vecka. Men annars är jag ledig och då menar jag ledig.
På ett sätt är det ganska tråkigt då alla andra jobbar.
En förkylning  har jag dragit på mig också, så nu snyter jag mig en jättemassa, fräscht eller hur ?

Igår och i söndags så kolla jag på en massa bra filmer !



BEASTLY:
En modern "skönheten och odjuret". Jag tycker den var bra, men så många andra tycker knappast det ;)

I AM NUMBER 4 !!!!
Å den är så bra !! Köpte boken från Adlibris och läser den just nu. Boken skiljer sig en aning från filmen, eller d är ju filmen som skiljer sig från boken men anyway. Storyn är awesome. Om ni gillar, twilight så gillar ni denna. (men det finns inga vampyrer i denna film :(  )


Sen kolla jag också på 2 disney filmer som också var superbra ! men de kommer kanske i ett annat inlägg :)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar