söndag 28 augusti 2011

hemmet i Vasa

Utsikten från balkongen en vacker sommardag
Min tambur
Mina tre skåp, som rymmer förvånansvärt mycket !
Liten bild på mig, dörren som ni ser går till köket
En bild för att visa att jag har 1000 dörrar i lägenheten!
Ursäkta röran!
Lite smårörigt.. Soffan var ursprungligen vit, men jag tycker att d är snyggt med lite färg !
Balkongdörren, å så ser ni en del av köket. OBS Dörren !!
köksdelen
Dehär skåpet passar utmärkt som bokskåp och filmskåp eftersom att den inte har något djup !
Mitt kök !
Jag har också ett litet blått badrum, med badkar ;)
Utsikten från balkongen en mindre fin dag !


This is where I live ! Det tog så länge att ladda upp bilderna så jag hann snygga upp i lägenheten. men orkade inte fota på nytt. Så nu fick ni se en halvstökig lägenhet, men de är ju mera realistiskt.
Hur som helst såhär bor jag vid stranden  i Vasa ! :)

2 kommentarer:

  1. Alltså ja e avis, jag o vill ha badkar!! På tavasthem finns e int ens na lampo i duschen xD

    Ja diggar din utsikt o din lägenhet! :D

    SvaraRadera
  2. Int änns na lampo !!!!?!?! men pajpaj, d blir no bra, du kan ju skaffa en mysig lampa som du kan tända :)

    Min lägenhet e som awesome :D

    SvaraRadera