tisdag 1 november 2011

Back in "Finlands soligaste stad"

Haloj!

Igårkväll satte jag mig på bussen och åkte söderut, så nu är jag hemma på orten igen!
Gårkvällen spenderades i goda vännerslag. Jag, J och E "dampa med mindre" som vi säger i Pedersöre. Mycket trevligt med andra ord.
idag hade jag ingen föreläsning så istället för att läsa på tenten som jag borde ha gjort.... Så sprang jag in till stan och shoppa.
En tröja och en skjorta kom jag hem med.
En tripp till bibban hann jag också med, jag tror t.o.m att jag hittade två superböcker till min uppsats, yay ! :D

Sen bar det av mot staden 4tiden för då skulle jag ut och äta med bästaste S! i 2h satt vi och prata om studier och livet överlag mycket trevligt, mera sånt!!

Egentligen hade jag planerat att städa.... men jag tror det får bli till en annan dag.

Puss och Kram !

(jag försökte sätta in en bild men det ville inte... så ni får vara bildlösa idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar