måndag 31 oktober 2011

Måndag morgon hemhemma

Google :D
Jag är ännu hemhemma, hoppar på bussen klockan 15 till Vasa. Jag är nämligen föreläsningsfri fram till onsdag så jag kunde ta en long weekend. Men eftersom det är omöjligt att hitta böcker här i Jeppis som jag behöver till skolan så måste jag åka tillbaka redan idag.
Min förkylning har förstås inte blivit det minsta bättre heller, vilket är typiskt. Nu då jag behöver all energi som jag kan få så har jag en förkylning som gör att jag helst skulle sova, hela tiden.
Men vädret är ju fint här hemma iallafall, för att komma på något bra :)

Men det har faktiskt varit superskönt att vara hemma så länge som jag varit! Jag kom ju redan hem i torsdags så.
Å mitt program har varit sådär lagom späckat. I lördags träffade jag Sahara, Apprentice och Citronmeliss ;) Vackert så, roligt att träffa dem och prata av sig lite !

Nu ska jag se om jag orkar läsa ett kapitel i tentboken...

Puss och Kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar