tisdag 7 februari 2012

hemhemma

wohoo, jag har fått vara hemhemma sedan i fredags! Me like. Det är ganska skönt att vara utan föreläsningar för stunden, jag studerade så flitigt innan julen, så jag tycker nog att jag förtjänar lite "ledigt". Bara för att jag inte har föreläsningar så betyder ju inte det att jag inte har något att göra. Några uppsatser, ett grupparbete och nån tent ska var gjorda innan mars.
just nu så skriver jag svar på instuderingsfrågor ur boken "politiskt deltagande", ganska intressant faktiskt. Det intresserar lite mera än Leopold II och Kongo. Även om det också kan var intressant ibland.
Alltså jag borde bli bättre på dehär att blogga men jag kommer helt enkelt inte ihåg att blogga. Nu börjar min tvättmaskin vara klar, I'll se you guys later :)

Mina favvo låtar för tillfället :
Christina Perri: A Thousand Years
Emeli Sandé : Daddy

Ni kan ju kolla in dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar