onsdag 29 februari 2012

studiemotivationen

Nu är jag här och skriver ett litet inlägg! Det borde jag ju inte alls få göra !! Eller skriva borde jag, men annat än inlägg. Deadline är imorgon, då ska några fin uppsatser om mellankrigstiden vara klara. Jag har klart en, typ. 2 är till hälften klara och en är skriven med papper och penna men  borde skrivas på dator och finslipas. Så läget är ju nog helt under kontroll MEN suck vad det kan vara tråkigt... Ämnena är helt intressanta men nu har jag sysslat med dom så länge att det helt enkelt blivit tråkigt. Men 5sp rikare blir jag efter de här. Men nu ska jag skriva klart! Så får jag ta paus och gå igenom den imorgon så jag kan skicka in dem! Jag är lite osäker på tiden på deadlinen också... det kan ju vara allt från 1.3.2012, klockan 12.00 / 15.00/ 23.55 / 23.59, men eftersom att det inte står något specifikt så antar jag att det handlar om midnatt...

Puss ock Kram


Update.

jag har just haft en heureka moment.. eller det var för en timme sedan och jag tror bestämt att jag rädda hela mitt projekt tackvare det !
Men nu soooova och så fixar jag det sista imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar