fredag 25 januari 2013

Yes, I am alive

Hej alla fina läsare! ( troligen så har jag väl bara en, så HEJ HANNA !)

Som vanligt så är jag dålig på att uppdatera min blogg, ingen ursäkt har jag heller det vill bara inte bli av. 
Idag har jag varit ledig från skolan vilket var så skönt! Var ändå ett varv till skolan och lunchade med Jenny och Challo samt en massa Mediespråks-männiksor. Fick se Magnus-och-Petski, Petski  och de där rikssvenska journalisterna som hölls i Etiopien IRL. Borde verkligen lära mig vad de heter, de rikssvenska journalisterna alltså, ska ju faktiskt gå på en föreläsning med dem imorgon. 

Efter lunchande så for jag till skomakaren, mina favoritstövlar har något fel med klacken. Skomakaren pustade då jag visade dem, notan blir 40-60 euro, så jag lämnade inte in dem, ska se om jag hittar nå bra stövlar på REA istället. 40-60 euro är ju halva priset som jag betalade för dem. 

Nu har jag bakat hallongrottor eller egentligen så blev det kex-bollar med krusbärssylt. Men de smakar gott iallafall och det är ju huvudsaken. 
Har börjat baka en hel del, främst för att min påse med mjöl har haft sitt bäst före datum, jag visste inte att mjöl hade ett bäst före datum! Men det går att använda det ännu. Men snart ska jag nog kasta bort det, men ville ju inte kasta bort ett helt packet med mjöl heller. 

EN bild från min Photoshoot med Hanna.
Puss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar