lördag 8 september 2012

en riktig latmask

är jag idag. Jag har gjort allt jag kan för att undvika studera. Jag som har längtat till skolan vill nu, en vecka senare gör allt annat än studera.... det är ju bara typsikt.
Men det är ju bara en engelska filmrecension som ska skrivas, engelska som är ett favoritämne som kommer ganska lätt (iaf har det gjord det tidigare. )
Nu då lägenheten är städad, sängkläder x2 tvättade och fredagens disk diskad så borde jag ju kunna koncentrera mig, eller hur?

Igår var det min födelsedag, på tal om något helt annat ;) Firade den med en vasa-vän och en karis-vän, vi hade det verkligen jätteroligt!

Nej nu ska jag faktiskt börja skriva! Min dator är färdigladdad, (ett måste för att jag ska kunna skriva vid matbordet) Måste bara intala mig själv hur skönt det kommer att vara sen då allt är klart.

Nu ska jag börja! (Ursäkta för alla fluminlägg, men jag har så lite vettigt att säga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar