onsdag 4 maj 2011

4.5.2011

Caroline är dålig på att blogga....

Buhuu, jag kommer inte att åka till ikea på fredag :( Jag ska J O B B A istället. jag har nämligen fått vikariat på eftis för hela maj månad, så nu jobbar jag den härliga tiden 12.30-16.30/17 eller 11.30-16.30/17 .
Man hinner inte göra någonting under dagarna, men men jag har ju hela sommarlovet ledigt (då alla andra jobbar) så då får jag väl flänga runt !

Idag har jag varit på en audition, det handla om projektet REJA ett EUprojekt där man sku läsa in nå skolmaterial för invandrare typ...
Jag tror inte att jag kommer att få jobbet, så bra läser jag inte, men nu har jag ju provat iallafall !

buhuu, jag vill till ikea... vill någon komma med mig ?

Nu ska jag mentalt förbereda mig inför jobb med de små monstren :)

Ciao ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar