tisdag 26 april 2011

26.4.2011

Caroline är en mycket dålig bloggerska.

Jag har ingen egentlig ursäkt, jag har jobbat lite grann, spenderat lite tid på teaterövningar har i samband med dem kommit fram till att jag inte är någon skådis. Spenderade någon dag i Vasa innan påsken.
Å idag ska jag också få jobba lite grann.

Ser fram emot maj, då åker jag, E, J & J till paradiset på jorden I K E A 

Igår kollade jag på Harry Potter and the Goblet of fire, eller vad den nu heter..... Det var den fjärde filmen som jag kolla på... Den e läskigt, någon sku ha fått hålla mig i handen. Cedric var typ anledning till att jag kolla på filmen.

Min dator har gått sönder :( Typ 2 veckor efter att den vari på reparation......  Grrr !! Ska åka in till staden idag och se om jag sku hitta en ny.

Borde fortsätta på min boklista.

Ciao ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar