tisdag 6 september 2011

6.9.2011

Jag känner doften av bränt i lägenheten. Men jag har inte använt någon platta sedan 16 tiden typ . Hur som helst jag "luktar runt i lägenheten" för att se om jag kan snappa upp doften. Den känns mest vid dörren, jag tittar ut, ingen rök.
Nu kan jag vara lugn igen, troligtvis någon granne som bränt fast något på spisen men vilken lukt alltså !

Nu hör jag mina grannar, som bor på samma våning som mig, öppna sina dörrar. Men de stänger dem igen. Tur att det inte bara är jag som reagerar på detta!

Men lite kusligt ändå, för, för en lite stund så fanns känslan där, dendär känslan och dendär tanken "brinner det?".

Men nu kan jag nog lugnt somna då det är tid för det om några timmar men jag kollar kanske trappuppgången en sista gång innan jag somnar om lukten finns kvar... Just in case.

Take care ! Tomorrow's my birthday !

2 kommentarer:

  1. Yey :D
    Ja komber no typ ti ha sviinkul på tågi, ja ska åk pendolino ti tampere o från tampere me pikajuna. suck. :D

    SvaraRadera
  2. men pendolino går ju for iaf !
    Men om du tar med datorn så kan du ju sitta på VRs nät !! :)

    SvaraRadera