tisdag 24 januari 2012

sjukstugan

Man ska aldrig, aldrig skryta om hur frisk man är !! Det gjorde jag i lördags och här sitter jag och snyter mig. Mina första symptomen kände jag av i söndags (och förstås så började halsen värka så fort jag klivit in i lägenheten... ) Anyway, igår på måndag så höll jag på att somna på föreläsningen, inte för att den var tråkig utan för att jag var trött. Så då jag kom hem så tog jag en powernap på 2 timmar och sen begav jag mig av mot apoteket. jag bunkrade upp med massa mediciner och svängde samtidigt in till Sale och införskaffade lite smått och gott!
Idag stannade jag dock hemma, fick ingen sömn i natt alls kändes det som. Vaknade varenda timme och låg vred och svängde på mig :( buuuu, mardrömmar om presidentvalet hade jag också (eller rättare sagt typiska feberdrömmar).
Så idag har jag varit hemma och haft tråkigt! Det är så tråkigt att vara hemma och sjuk, om jag är i bättre iskick imorron så far jag nog på föreläsning, jag vill träffa lite folk!
Extremt dålig bild, men nåjaa...
Gefilus mehu, Valio blåbärsoppa, Zisu, Ibusal, nässpray, Baficus och Eucalyptus!
Detta är min vardag just nu.
+ Muminkoppen för allt te som jag dricker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar