söndag 2 september 2012

nytt år nya tag!

eller iallafall nytt skolår! Imorgon så börjas det igen, kan inte förstå att det var ett år sedan jag själv var gulis ?! Åren går så fort som mamma brukar säga.
Min första skoldag är inte speciellt tung, har bara en engelska info och kanske lite kommunikation aka modersmål. En lugn och skön start alltså!

På tal om något helt annat så har jag klottat nagellack på datorn, så smidig är jag! Det märks kanske att jag inte har använt nagellack på typ 3 eller 4 månader. Men nu får jag ju börja på igen.

Jag borde helt klart packa upp, har två väskor som har en massa saker i sig, men suck det är tråkigt att packa och ännu jobbigare att packa upp. Sen har jag också en massa skjortor som måste strykas. Nåja kanske jag borde börja på nu då?
... Mjää jag ska kolla klart 16 and pregnant först ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar