måndag 3 september 2012

wow...

Jag körde nyss "Jillian Michaels 30 day shread" och jag har bara ett ord wow. 20 minuter intensiv träning bestående av de allra simplaste övningarna och jag är helt slut. Började förstås på nivå ett, det finns tre nivåer vill inte tänka på hur trött jag kommer vara då jag kommit upp till nivå tre :P Tänker försöka ändra min livstil denna höst och vinter, jag vill inte säga att jag bantar för det är inte det viktiga här. Jag vill komma i form, om jag då går upp 10 kg eller ner 10 så spelar det ingen roll, bara jag är hälsosammare i slutänden. (men visst vore det roligt om det var -10kg)
Men jag försöker inte tänka på vikten i siffror, för siffran på vågen spelar ingen roll bara kroppen är frisk. Tänker inte väga mig, men möjligtvis använder jag mig av ett måttband. (bara jag för inhandlat ett) Jag tror att mått säger mera än vikt, men det är min åsikt.
Jag uppdaterar kanske bloggen om detta, eller så nämner jag det inte alls. Jag får se hur det blir.

Jag tycker att nästan alla i bloggvärlden talar om motion och fitness, alla vill komma igång med träningen nu i höst. Det gör allting mera motiverande !

Men nu ska jag kolla lite robinsson och efter det "kort är underbart" (visste ni förresten att i vinjetten till den sistnämnde så säger speakern "det enda d har gemensamt är att de är under 165 cm" alltså GAH, dit hör ju jag också! Men jag känner inte mig kortväxt :P )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar