torsdag 28 februari 2013

host och snörvel

Man ska aldrig säga/skriva att man håller på att tillfriskna.
Kan alltså meddela att jag inte alls är frisk, tvärtom jag är nog mera förkyld idag än vad jag var för två dagar sen.
Igår visade vårvädret upp sig once again! 11 grader i solen och 4 i skuggan. Jag spenderade 6 timmar i skolan från 10 - 16 och efter det så kändes det som att jag nog var värd en lite prommis i solen. En ynka 2km promenad gick jag och det kändes ganska bra tills jag kom till 1km strecket och började hosta. Jag hostade och hostade och hostade, mysigt värre!
Men jag fick lite D-vitamin och ny energi så det var definitivt värt det!
Borde snart byta om och gå till skolan igen, jag intalar mig att det blir mera studerat där men det kan man förstås diskutera ;)

Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar