tisdag 26 februari 2013

Något som kallas sportlov

pågår tydligen denna vecka!
Men något sådant finns inte i min värld. Började veckan med att skriva tent klockan 09.00 och fick ut den tenten idag, en 4:a fick jag. Inte alls illa då jag trodde att jag skulle få en 2:a. 

Röremonten har påbörjats i mitt hus denna vecka. Not so fun säger jag bara.... Hade idag vesikatko från klockan 08.00-18.00. Vesikatko betyder att man inte får tappa vatten och man får inte heller hälla något i rören. Så jag har spenderat tiden i skolan. Helt bra tidsfördriv egentligen, det finns så lite folk där denna vecka så man måste nästan göra någonting. Så har studerat superflitigt idag. Tummen upp för mig!

I slutet av förra veckan så fick jag fin-fint besök x2! Två Åbo bor hälsade på mig under deras sportlov, det var supermysigt <3 Roligt att få prata av sig

Han åkte iväg på semester med syskonen och föräldrarna, plötsligt så har jag en massa fritid. Så idag har jag haft  egentid (det är fullt normalt att ha egentid fastän man inte är mammabloggare), jag fyllde med badkar med varmt vatten och jordgubbsdoftande badskum och bara njöt. Det var så skönt!

En förkylning har jag också dragit på mig, men det känns som peppar peppar att den håller på att gå om redan, hoppas att det är så ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar