fredag 10 maj 2013

den ouppdaterade bloggen

Hanna nu kommer ett blogginlägg just for you (och lite åt alla andra som läser bloggeen)

Nu sitter jag och chillar i min bäddsoffa. Obs bäddsoffa för den är utbäddad. Kom in till stan (vasa) lite efter klockan 07 idag :O Ganska tidigt, typ ingen annan trafik alls i stan, slapp precis undan 07-rusningen. Sov hos pojkvännens och skjutsade honom till jobbet därav den tidiga väckningen.
Hann bara vara inne i lägenheten någon minut innan telefonen ringde, hyresvärden hade tydligen hört att jag kommit hem, så hon passade på att ringa. (för dom om inte vet så bor jag vägg-i-vägg med min hyresvärd...) Borde gå ett varv till biblioteket och hämta en bok, sen borde jag också packa ihop lite saker, borde b.la. tömma hallen på lite "onödiga" saker. Remonten håller på för fullt så allt onödigt ska urvägen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar