tisdag 14 maj 2013

Sandsund

Hemma i sandsund igen! Kom faktiskt hit innan halv 10. Steg upp samtidigt som pojkvännen släppte av honom vid jobbet och så körde jag hemhem. Massa trafik längs hela vägen :O Tydligen så pendlar nog folk i Österbotten!

Nu har jag tvättat en maskin med kläder och nu kommer det hockey på TV, typ det enda vettiga som man kan se på.

Pappsen jobbar och mamma är på kurs, så här får jag sitta själv till en 16-17 tiden. Nåjaa, hem sku jag ju och hos pojkvännens skulle jag ha suttit ensam lika länge.

Kunde förstår göra något vettigt som att rensa i mina skåp, har en massa kläders som ska rymmas nånstans. Kunde samtidigt slänga bort sånt som jag inte använder, onödigt att det tar upp en massa rum. Men skåpupprensning är mera en kvällssyssla, det går helt enkelt lättare att rensa på kvällen än under dagen!


- C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar