fredag 10 maj 2013

packar min väska igen

Börjar bli riktigt bra på att packa. Jag tycker att jag packar mest hela tiden. Vilket kan ha något med att jag bor på tre ställen att göra. Ja tre ställen. Jag bor hemhemma med mamma och pappa, jag bor i min lägenhet, och så bor jag hos pojkvännen. Min lägenhet renoveras vilket gör att jag inte är där så mycket men desto mera hemhemma och hos pojkvännen. Det svåra är dock att lägenheten är min "bas" jag har allting där och måste alltså packa för att åka hemhem och packa igen för att åka till lägenheten och där packar jag oftast en liten väska då jag bosätter mig vid pojkvännens några dagar. Sen packar jag om igen (med all smutstvätt då det inte går att tvätta i tvättstugan) och åker hemhem där jag tvättar osv. Så jag har nog verkligen övat upp mina packningsskills.

Nu är jag i  Vasa ->ikväll pojkvännens -> helgen hemhemma -> söndagkväll Vasa
sen pågrund av jobbiga renoveringar -> måndag kväll/tisdag morgon hemhem -> onsdagkväll Vasa ->torsdag Hfors på möte ->fredag pojkvännens

Bara att böri packa då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar