torsdag 26 juli 2012

efter påtryckningar

från min vän Hanna så uppdaterar jag nu min blogg!
Jag tycker själv att jag inte gör någonting nytt, jag upplever inget spännande och vill därför inte skriva något. Men om jag tänker efter så trivs jag bra med mitt lugna liv.
Men nu har jag lovat en uppdatering!

Jag jobbade en hel del förra veckan då det var Jeppisdagar men jag kom mig ut några kvällar och de kvällarna spenderades i goda vänners lag! Min favoritdag var nog torsdagen, då jag satt med 4 vänner och bara pratade. Det var längesen vi hade träffat varandra och det var skönt att prata, om seriösa och mindre seriösa saker. Vi fick oss flera goda skratt!
Fredagen och Lördagen spenderades i skolparken jag är helt klart för gammal för sånt. När man själv är så där lagom tipsy så går det helt bra, men på lördagen som nykter, no way! Jag for hem ganska tidigt, (jag skulle också jobba o7-15 så jag skyllde lite på det också.)
Sen har jag fått vara ledig tisdag-torsdag, vilket har varit jätteskönt!
Stack i väg till vasa i onsdags och shoppade lite med min kompis, kom hem med flera bra basplagg som jag saknat, tummen upp för det!
Idag så fick jag besök av mina två kusiner plus några av kidsen, roligt att träffa dem! Vi ses så sällan.

Nu funderar jag om jag ska ge mig ut på en prommis. Har jag berättat att jag börjat gå på gym? Hur som haver så har mitt gymkort nu gått ut. Jag känner att jag inte riktigt vill spendera pengar på ett nytt, om knappt en månad så har jag ju flyttat tillbaka till vasa och kan gymma och simma på mitt vanliga ställe. Är det annars nån Vasabo som vill börja komma med mig på gym? Jag håller till vid Simhallen, det sku vara roligt om nån ville hänga med !

Nu slutar jag för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar