tisdag 26 mars 2013

Det är våååår!

Det är varmt, solen lyser det är vår!!! Och jag vill ha en vårjacka, kanske jag kan fixa det då jag åker hemhem under påsken?

På tal om kläder så for jag in via Gina Tricot då jag kom hem från skolan (tog en ordentlig omväg via centrum alltså) för jag skulle ha ett par svarta byxor. Obs svarta, känns som att jag har hela regnbågen i byxor men inga svarta som passar :( Alla mina svarta byxor är för stora (!) eller så är dom söndriga då jag har använt upp dem.
Gina har också Mid-Season-Sale och sånt tackar man ju inte nej till. Kom hem med lite andra grejer också och allting var i en storlek mindre!! När hände detta alltså? Jag har inte kunnat träna sen januari, för jag har varit så förkyld?! Liksom hur kan jag då blivit mindre?! Nåja, kanske det är grynosten som jag äter i k o p i ö s a mängder.


Sommarjobba ska jag också, på mitt vanliga ställe - Bädden @Jeppis, så där kommer jag att städa hela sommaren.

Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar