måndag 11 mars 2013

En ledig måndag

Kan det bli bättre än en ledig måndag? Värsta dagen på veckan och jag kan utan skuldkänslor vara helt ledig, underbart!
Blev väckt klockan nio av ett sms och av borrning i huset (rörremont) men på något vis så kunde jag somna om utan problem och sov ännu en timme. Flyttade sedan över till soffan och lag på TV4s nyhetsmorgon och åt min frukost bestående av en yoghurt och smörgås.

Har nu gått en sväng till stan, köpte lite mappar som jag har stort behov av. Traskade också in till citymarket och köpte sådant som jag inte orkar köpa annars. När man måste gå en kilometer så prioriterar man nog då man handlar så idag passade jag på att köpa "onödiga" saker som, handtvål, disktrasor, saft, kryddor i stora förpackningar och annats som "väger för mycket" och inte ryms med i veckohandlandet.

Dricker också min andra kopp eftermiddagskaffe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar