onsdag 6 mars 2013

Onsdag

Idag var en dag då jag hade vesikatko från klockan 09-18, så jag hamnade att stiga upp lite efter 8 så att jag skulle hinna fixa mig och äta morgonmål och sånt. halv 10 plingade det på dörren och en typ kom och tejpade över min WC-stol, handfat och kranen i köket. Efter sig lämnade han en "behaglig" Axe doft. Seriously hur mycket Axe kan en kar spraya på sig?

Stegade sedan iväg till Tritonia med Jesper, han ville se Vetenskapsbiblioteket Tritonia, passade också på att tipsa om statskunskap med masskommikation, man måste ju ta alla tillfällen att marknadsföra. Hämtade snabbt två böcker, tog en kaffe och for sedan iväg till multiprint för att kopiera sammanlagt 600 sidor.

Tog sedan ett varv till skolan för att få i mig lite lunch och mera kaffe.

Gårdagskvällen spenderades på Lagertömningssitz. Temat var Superheroes/Villains och jag var utklädd till PowerPuff Girl. Snapsen och punchen fixade min hals, det tackar jag för!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar