torsdag 21 mars 2013

Gladare miner idag!

Är på mycket bättre humör idag och tur det för vissa av mina vänner orkar inte höra på mitt jomande längre. Men nåja övertaggar för tillfället inför P A M P A S. Hoppas på ett lika roligt år som förra året (borde därför dra ner mina förväntningar en hel del) men nåväl. Är tvungen att inhibera en jobbintervju som jag skulle ha haft imorgon. Fick inte praktiksedel från ÅA :( Trist, måste nu ringa till jobbintervju personen imorgon och avboka, ingen vits att gå på en intervju där praktiken förutsätter att man har finansiering bakom sig.

Har idag sprungit runt på stan med mami och blivit några 20 lappar fattigare, men det var riktiga fynd jag hittade så det är väl värt det. På eftermiddagen tog jag också en sväng med Jennis till Hm, cittari och alko. Blev lite fattigare då också, men allt för pampas nationaldag?

Får bara hoppas att man kommer in på Ollis imorgon annars blir det nog en mycket tråkig pampas för min del. 

See you lata. 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar