tisdag 15 februari 2011

15.2.2011

Nu är det jättelänge sen jag uppdaterade igen !
men real life tar mycket tid...

I Fredags skrev jag åt ca. 70 andra i PG textkompetensen. Jag har specialtillstånd pågrund av min sjukdom så jag fick skriva ända till klockan 17, då andra skriver till klockan 15.
Uppgifterna var jättebra enligt mig, jag provade att skriva alla 5 och renskrev sen 3.
Klockan 12 får man lämna upp och även jag var egentligen klar redan då. Men jag ville vänta och se vem som skulle vakta mig efter klockan 3... Så jag filade på mina uppsatser en stund.
Ungefär klockan 15.30 lämnade jag upp mina svar och åkte hem.

Lördag :
Jag steg upp klockan 7, för jag skulle nämligen med bussen till Vasa, bussen gick redan klockan 8 ! !
I Vasa hälsade jag på min syster, shoppade åkte skridskor (en liten stund, men det räknas ändå !), tittade på många filmer och bara var. Jättetrevligt !
Sen ska jag sätta upp några shopping fynd ! jag är jätte nöjd över dem !

Söndag :
Mami och Papi kom efter mig till Vasa, så även de fick träffa min syster :)

Måndag:
Jag gjorde inget speciellt, jag skikade in min Essä i Hissa, nu har jag endast en kurs kvar att jobba med ! Vilken Lycka !
Sen deltog jag förstås i min Zumba, lite tråkigare än vanligt... Vet inte om de var jag som inte var på humör... men men...

Tisdag :
En lektion denna dag ! Det var även min sista lektion i hela PG, tråkigt men sant !
Jag har visserligen kursen ännu, som går via nätet, men det var den sista lektionen... En liten tår för det.

Nu har jag reecapat det viktigaste !

Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar