söndag 6 februari 2011

6.2.2011

Hallå, hallå :)

Min lördag blev sist och slutligen riktigt lyckad. Jag styrde kosan mot Esse, åkte hem till vännen E, var där en stunde, åkte sedan till vännen J. För att sen tillsist avsluta kvällen i Sandsund och Jeppis med I, J, J och E . 

Idag har jag inte gjort någonting ! Jag vaknade klockan 9, satt på datorn, åt, kolla på tv och nu är jag här !
Men jag ska nog börja att fixa lite hissaprep uppgifter. Sen borde jag också plugga lite modde, inför textkompetensen på fredag, men det är så svårt ! Jag kan inte skriva textkompetens, jag vet inte alls hur man skriver en! Men nog ska jag väl klara av det på fredag...

Nu ska jag göra en uppgift som handlar om de olika benämningarna på frihetskriget/inbördeskriget/kriget i Finland 1918. 

Wish me luck ! 

Ciao ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar