onsdag 9 februari 2011

9.2.2011

Hej Bloggen :D

Denna dag har inte varit speciellt produktiv, men såna dagar är också tillåtna ! Hade endast en lektion från 8 denna morgon, jobbigt var det att stiga upp klockan 7.... Måste nog stiga upp senast 8 imorgon (fastän jag börjar 12.30) för kroppen måste nog vänjas lite inför fredagen då jag också har en tidig morgon. 
Textkompetensen är temat för fredagen, kollade igenom ett klipp som våra moddelärare tipsat om, inte gav det speciellt mycket. Har fortfarande det stor frågetecknet kvar.
 Hur skall man visa var man hittade något i texten om man inte får citerar eller återberätta ?!?
Kan nån svara på det ? Då skulle den människan vara min hjälte !

Ny uppsats rubrik har jag också denna vecka i hissa prep. Denna gång fick vi välja själv, yay :) Inte för att alternativen var något att hurra över, men ändå skoj att inte behöva göra den värsta iallafall :) 

Nu ska jag börja fixa ihop lite mat åt familjen.

Ciao ! 

2 kommentarer:

  1. dehär hitta sandra k ida, o he printa vi ut :D http://www.mattliden.fi/gym/index.php?option=com_fireboard&Itemid=4&func=view&id=2269&catid=25

    he e ade "textkompetensprovet.doc"
    :D

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna ! (och sandra och ida)

    SvaraRadera