söndag 20 februari 2011

20.2.2011

Mycket har hänt sedan jag senast skrev...

Torsdag a.k.a Penkkisdagen ! Det var så mega kul ! ! Känns helt fantastiskt att man faktiskt är klar ! Jag tror att jag uppskattar det mera än mina klasskompisar eftersom jag ursprungligen skulle ta gymnasiet på 4år som sedan blev 3,5 och till sist landade jag på 3 år !

Kvällen var inte mindre lyckad ;) vi var på middag med lärarkåren vid Sesam å sedan blev det lite uteliv med jakobstadsnejdens abiturienter.

Så nu håller jagt på med mina två sista uppsatser i Hissa Prep, finally ! 
men usch, de här uppgifterna är jättesvåra, jag har jobbat på dem i flera dagar nu, men nog skall jag klara det, jag kan ju inte falla på målsnöret ;)

En skypedate med en av de bästa <3 hann man också med i helgen. Vi borde verkligen göra det på nytt !

Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar