torsdag 3 februari 2011

3.2.2011

Yay me, det tog inte en hel vecka innan jag uppdaterade.... bara nästan men det är kanske okej ;)
Kan ju börja med att berätta att jag var í skolan från 12.30-13.40 då hade jag engelska ! Riktigt skojigt som vanligt ! 
Sen körde jag in till den stora stade Jeppis, för jag sku nämligen till biblioteket. Jag tänkte att det kanske vore smart att läsa lite svenska böcker innan textkompetensen nästa fredag. Jag kan också nämna att jag är sämst i hela Jeppis på att parkera... Varför kan vi inte ha valet parking ?! Alltså att en typ parkerar åt en.... Mitt liv skulle vara så mycket lättare då ! 

Jag skrev ju ett schema för min studentläsning, idag har jag faktiskt följt den ! En HEL bok i hissa har läst igenom och så har jag också skrivit ner ALLA viktíga datum och årtal... Stolt

Denna dag har lugnt varit bättre än gårdagen, då var jag väldigt deppig men jag hade verkligen orsak för det ! 

Nu ska jag ta mig en liten kvällsbit, vi hörs säkert snart !

XoXo Gossip Girl..

Nääj jag skoja !  jag ska inte sluta med en frasen ;) 

Ciao ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar