tisdag 1 mars 2011

1.3.2011

Tjatjatja :D

Första mars är det i dag, nu är det endast 13 dagar kvar till essä-skrivningen, 15 dagar kvar till hissa och 24 dagar kvar till samhälls.... Yay eller hur ?
Idag ska jag besöka esse, skoj skoj, det börjar vara en tid sen jag träffa alla härliga esse människor !
Om det sen finns nån tid över ikväll så MÅSTE jag läsa på historia ! Jag har 6 böcker att läsa och det är sjukt mycket som jag måste ha på klart, så nu är det nog dags att börja plugga, på riktigt :)

Ciao :)

4 kommentarer:

  1. Carro! Ja vila INT veta att he e 15 kvar tills ja skriver bigge! Fö ja har bara läst 2 biggeböcker än :S
    :D

    SvaraRadera
  2. Nå, tänk positivt om två vikor så har du ju undan e å så måst du aldrig plugg på e igen ;)
    Å jag har int läst sprciellt mycket heller... men vi tar e på talang :D

    SvaraRadera
  3. Låter bra ti ta e på talang :D O vi får ju ha picknik ;D

    SvaraRadera