onsdag 2 mars 2011

2.3.2011

Plötsligt händer det... Jag updaterar 2 dagar i rad ! Tänka sig ;)
Nu tittar jag på VM i Holmenkollen, jag har en liten paus från hissaläsningen, (jag kan meddela att jag faktiskt LÄSER PÅ STUDENTEN IDAG) ett litet underverk i sig.

Gårdagen spenderades i Esse med goda vänner, alltid lika skoj ! Dagen bestod av snö, film, bulla, choco och annat skojsigt :D
Under "läsledigheten" så blir man jätte rastlös ! Saknar alla mina PG-vänner ! Ni 1-or och 2-or som läser detta, ta vara på tiden som ni har i skolan, ni kommer att sakna den sen ! Ni tror mig kanske inte nu, men det är sant, plötsligt saknar man sofforna, matsalen, kön till darorena och speciellt alla härliga människor som går i skolan !
Tur att det finns Facebook ! Hur skulle man annars klara sig ?

Har inte så mycket annat att berätta, nån dag ska jag sätte upp ett shopping inlägg, jag har köpt en massa fina saker från VILA då de har haft flyttningsrea. Så ni kan ju förbereda er på det ;)

Ciao ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar