söndag 6 mars 2011

6.3.2011

Min tippning på stafetten var ganska bra tycker jag ;) Förutom tippningen med Kanada, men jag trodde faktiskt att Alex Harvey var med och då skulle det sett annorlunda ut, det kan jag lova !
det har blivit mycket TV tittande i helgen, TVn har mest varit på hela tiden, en anledning till att jag uppdatera först nu.
Men nu är VM över så nu blir det väl mera regelbundna uppdateringar :)
Imorgon får jag äntligen se resultaten ! The Score liksom ! Jag han ju inte titta på textkompetens resultaten fredagen för sportlov för PG dörrarna var låsta :( Men imorgon blir det nya tag ! Synd bara att jag inte kommer ihåg min nummer... hoppas att ingen annan skrev exakt samma frågor, så kan jag använda mig av uteslutningsmetoden ;)
------------------
Tydligen skall jag och vikarera till Överesse daghem.... Fick telefonsamtalet för en stund sedan. Så måndag och tisdag är jag tant Caroline ;)

Ciao ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar