torsdag 3 mars 2011

3.3.2011

Med mat i magen går allt bättre ;)
Idag har jag t.o.m ätit frukost ! En liten smoothie fixade jag till på morgonen, super enkelt, jättegott och mättande! Blir nog en repris på den

Det var så spännande att titta på VM igår ! Duktiga tjejer som tog hem medalj, herrarna var också duktiga men ibland funkar det inte som igår, men en 5:e plats är nu inte fy skam.
Det gick faktiskt bra att studera och titta på VM, det är nog så jag ska jobba i fortsättningen också ! Jag kom nämligen igenom några århundraden igår X-antal århundraden f.kr till ca. 1300 e.kr, så jag e nöjd !

Jag tog en titt på Gina Tricot hemsida igår, de har så fin vår/sommar kollektion, hittade två accesoarer som jag vill ha ;) Försökte sätta upp en bild på dem men det vill inte funka :(

Idag blir också en pluggdag, jag har några konst uppgifter bland annat som jag borde fixa...

Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar