fredag 4 mars 2011

4.3.2011

Äntligen börjar kurvan på statistiken gå upp igen ! Det var länge som den var nedåtgående men nu åker den åt rätt håll igen ;)

För alla som är intresserade av min studentläsning så kan jag meddela att jag nu är framme vid Renässansen ! Mitt mål för dagen är att läsa slut på boken, jag har ca. 150 sidor kvar. Som tur är så kan jag mycket av det som finns kvar att läsa, så jag borde hinna bli klar med det idag !
Nu är det lite över en vecka tills jag skriver hissa :( 
Men jag tror och hoppas att jag är väl förberedd !

Jag är jättenöjd över min nya design! En annan nyans av rosa skulle kanske passa mig bättre, men liksom "designen" är den som jag ville ha !

Tittade nån annan på VM igår ? Super spännande stafett ! Jag har sagt det förr, men nog har Finland duktiga damer,  idag får vi se hur det går för herrarna... Jag tippar att Norge och Kanada kommer högt på pallen, sen får vi se hur det går för våra herrar... En bronsplats kanske? Det är svårt att säga då det finns så många bra länder som är med och vi får ju inte glömma bort Sverige (även om man vill) men en sak e klar det kommer att bli spännande !

NU ska jag checka in på FB och sedan blir det nog mera läsning !

Ciao ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar