torsdag 20 oktober 2011

20.10.2011

Bilderna är som vanligt inte de bästa men ni ser ju iaf lite
hur halaren ser ut, POLITIVAS
Tjolahopp!
Jag var somsagt på Oktoberfesten igår och den var helt klart awesome!! Å klassen <3 vi gjorde spexet superbra!! Vårt gulisspex vann ;)
Tyvärr har jag inga bilder från gårdagen men jag kommer att sätta in bilder bara någon annan sätter upp några på facebook.
Jag for hem tidigt igår, vilket var lite tråkigt men jag fick iaf skjuts till centrum då. Vilket övervägde eftersom jag som är smått fördomsfull då det kommer till vöråstan inte vill gå hem därifrån mitt i natten... Knappast skulle jag ha hittat hem heller då vi gick sån konstig väg dit!
Men två bilder slänger jag in, dessa bilder är av min halare <3 bilderna  är tagna denna morgon, men ni ser ju iaf hur fin den är :)


Take Care ;)

3 kommentarer:

  1. najs halar :D jag o vill ha min! Ha finns vi TF undi bordi, men ja har int fått veta na ännu va ja ska betal...

    SvaraRadera
  2. Jag e så glad då jag har min halare<3 vi i ÅA betala 40euro för den, säkert ska ni betala nå liknand... Men buu, om era halare har kommit så måst ni ju få dem! Eller ska ni ha nån halarinvigning?

    SvaraRadera
  3. ja tror att ja bara behöver betal 15-20 euro, fö ja reservera en från ifjol, o de had fler sponsorer :D men he betyder att min halare e "provhalare" ännu :D

    SvaraRadera