torsdag 27 oktober 2011

Valtorg

Tjatja !
Idag var jag egentligen ledig (ingen föreläsning) men jag kunde ändå inte fara hem igår. Anledningen var den att vi hade VALTORG.
Vi hade iallafall bra feelis men tråkigt att folket uteblev men om jag ska vara ärlig om jag inte vore intresserad av politik och var ledig så sku jag inte heller varit där ;)
Men nu är jag hemhemma, det första jag fick göra då jag kom hem var att skura... Men det är helt okej.
Nu sitter jag och väntar på att Debatt ska börja på svt, tydligen ska några fjortisar gnälla i TV då de inte får se den nya Twilight filmen, Breaking Dawn. För filmen har tydligen 15års åldersgräns... Jag tror att den debatten kan bli underhållande minst sagt.
Men nu ska jag kolla ett avsnitt Dr.Quinn innan debatten börjar !

Puss och Kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar