söndag 23 oktober 2011

Söndag i förkylningens tecken

Tjolahopp!
Dagen har gått i förkylningens tecken, jag blir så lessen jag vill inte bli sjuk, få feber, tvingas vara hemma och tycka synd om mig själv.
Hur som helst så har jag tagit mig till Vasa även denna söndag. Mami&Papi sku ändå till Vörå så de skjutsad hit mig samtidigt, yaaay :)
Så jag har egentligen inte gjort någonting annat än att ligga på soffan sedan jag kom hit. Inget fel med det heller.

På tal om positiva saker, jag har ingen morgon föreläsning imorgon och på tisdag. Underbart med ordentlig sovmorgon, jag börjar först klockan 13.15. Skönt att få vila ut då jag är krasslig.

Men nu ska jag titta vidare på Dr.Quinn, första säsongerna var awesome, men nu säsong 5 är det lite tråkigt.... Buuu, men det tar sig kan vi hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar