tisdag 25 oktober 2011

Lektionen som varade en timme

Tjolahopp!

Som rubriken skvallrar om så var jag i skolan en timme idag, score för den som är krasslig!
Det enda vi hade idag var information.... om en kurs som vi kommer att ha i Januari. Det blir spännande att prova på något annat, kursen kommer att gå ut på grupparbete där en grupp analyserar en bok, en annan film och den tredje Tv-serie osv. Allt har förstås en politisk anknytning!

idag provade jag på att baka, eller det var kanske inte så mycket bakning men jag gjorde chokladbollar! Enligt ett annorlunda recept, som hittas här ! Degen var iallafall mumsig får se hur slutresultat blir! jag var tvungen att göra dem utan kokos men säkert är de nomnomnom ändå!

Nu ska jag försöka studera, vi får se hur det går :)

Take Care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar