söndag 11 december 2011

4. Berätta om en person som du beundrar

Det finns många som jag beundrar. Men den som jag kanske mest ser upp till just nu ur en bisness vinkel är Blondinbella, aka Isabella Löwengrip.
Hon är en otroligt skicklig entreprenör ! Hon har åstadkommit otroligt mycket på en kort tid ! Nu tror ju inte jag att jag kommer att få en mega framgångsrik blogg men när man ser på vad hon har gjort så känns det lite lättare. Vill jag något av hela mitt hjärta SÅ KAN JAG LYCKAS ! Bara jag försöker mitt allt, så går det troligtvis vägen!
Sen finns det också människor i min omgivning som jag beundrar, någon kan göra något i vardagen so jag kan tycka är riktigt bra. Jag beundrar allt människor som står upp för sin sak! Människor som går emot strömmen för att de tror så otroligt mycket på sin grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar