söndag 11 december 2011

6. Berätta om bloggarna du läser

Jag tänkte berätta om 2 bloggar som är mina favoriter som jag kollar in varje dag!
nummer ett, nicolinasmorsa.com :
Janina berättar om sitt liv som småbarnsmamma
nummer två, annikahelene.blogspot.com
Annika beskriver sitt liv som småbarnsmamma

Jepp jag har fastnat för ung mamma bloggar. Janina är året äldre och Annika är två år äldre än mig. Det är otroligt intressant att läsa och se hur deras vardag ser ut. visst det är mycket "kakka-bloggande" som det kallas, men ändå så tycker jag att det är intressant. Kanske det är mitt intresse för barn som gör det så otroligt intressant? - Jag har ju faktiskt sökt till socionom och barnträdgårdslärare.
Jag vet faktiskt inte vad det är som gör att jag återvänder dag efter dag... Hur som helst så kan ni gärna kolla in deras bloggar för det är faktiskt otroligt välskrivna och så får man se mysiga bilder på bebisar, och vem tycker inte om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar