fredag 30 december 2011

året som gått

Hitta denna lista på Hannas blogg !

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
-Blev student, flyttade hemifrån och började betala mina egna räkningar ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Njaa, som vanligt så gav jag väl något löfte som har med hälsa att göra... Å jag motionerade bra fram tills sommaren, så jag klarade väl det till hälften ! Sen hade jag också ett löfte om att våga, att jag ska tänka mindre på alla om och men och bara våga ! Vilket jag tycker att jag har lyckats med !
3. Fick någon du känner barn?
- Jepp ! Mina kusiner fick båda barn samt några bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära?
- Jo,  fammo <3
5. Vilka länder besökte du?
- Jag höll mig hemma i Finland !
6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
- Visst finns det, det. Men dom sakerna är nog så personliga så jag skriver dem inte här ;)
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
- 4.6 - studenten,1.10 fammo dog.
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
-Alla underbara människor som träffat i vasa!
9. Vilket var ditt största misstag?
- Att jag inte vågat tillräckligt och att jag kanske varit för blyg ibland. Jag är ju en utåtriktad människa, men ofta så känner jag mig blyg och out of place, ska jobba på det!
10. Vilket var ditt bästa inköp?
- Min nya telfon, och vissa klädesplagg.
11. Vad spenderade du mest pengar på?
- Bussbiljetter, mat och underkläder ;)
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
- När jag fick reda på att jag sluppit in till statsvetenskap och då jag fick min lägenhet.
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Mina vader har bråkat med mig hela hösten. Förutom en vanlig förkylning nu och då så har jag mått bra !
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
-The Wanted ;)
15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
- Jag mådde klart bättre ! (Äntligen)
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
- Spenderat mera tid med fammo.
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
- kanske typ datorn ;)
18. Hur var din julafton?
-Superduperbra ! Vi var några flera på julafton detta år, min systers plus one. Så d var skoj!
19. Blev du kär?
-Njaa, lite småkär är jag väl ;)
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
-Biggest looser, Vampire Diaries och Jersey Shore
21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
- Nej
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
-Många!
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
- The Wanted
24. Önskade du dig något som du fick?
- Japp!
25. Önskade du dig något som du inte fick?
- Jag har nog det mesta som jag riktigt vill ha :)
26. Vilken var årets bästa film?
-ojoj, BD 1:an och Pirates 4:an och många andra
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
-Hade introduktionsvecka
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
-Almighty statsvetare !
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
-mera casual än tidigare
30. Vad fick dig att må bra?
-Vännerna och familjen
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Robert Pattinson, alltid ;)
32. Vem saknade du?
- familjen och vännerna
33. Vilken var din bästa månad?
-Juni
 34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
- Troligtvis
 35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
-Det får tiden utvisa, men jag känner på mig att 2012 kommer att bli mitt år !

Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar