torsdag 29 december 2011

Julen som har vari och fari

Min jul var jättebra ! Otroligt snäll hade jag tydligen varit detta år också, den bästa julklappen var en brudkista i modernt format.  Min kista finns nu i Vasa uppackad så när jag åker till lägenheten så ska jag fota den och sätta upp den hit, för den är så fin !
Andra favvosar var alla oljor, salvor, badskum och shampon som jag fick! Jag som klagat på torr hy och torrt hår på studieorten, nu fick jag äntligen något som kanske kan bota detta !

Innan julen så hade jag en liten photoshoot med Hanna, gå in på hennes blogg så får ni se smakprov från den !
När mina bilder är klara (typ nästa vecka/år) så kommer några av dem in på min blogg som ny header, bra va? :)

Nu ska jag läsa lite fanfiction och sen blir det gonatt för min del.

Om vi inte hörs innan, GOTT NYTT ÅR !
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar