måndag 31 januari 2011

31.1.2011

Det är en hel vecka sedan jag updaterade ! Jag menade inte att det skulle ta så här länge men jag har varit en mycket busy woman denna vecka !
Kan ju börja med att berätta att jag i onsdags fick veta att jag skulle skriva 2 uppsatser i hissa prep och de skulle då som vanligt vara klara tills måndag (idag) och inte nog med det uppsatserna var jokerfrågor alltså uppsatserna var värda 9 poäng istället för 6 poäng... Så dit har stora delar av min tid gått!

På Fredag så åkte jag och mami till Vaasa, där plockade vi upp syster yster, vi lunchade och sedan for vi och titta på studentklänning åt moi ! Affären var helt himmelsk ! Klänningar överallt ! Jag hittade två favoriter som jag  valde mellan och ja, jag har nu en studentklänning ! Klänningen är nästan exakt det vad jag föreställt mig, så jag är superduper nöjd !

Lördag, då skulle jag och några vänner filma klart "Stenåldern" ett lite projekt som vi har haft i en hissa kurs. Äntligen är filmningen klar !
Lördag kväll bestod av teater, jag och vännen E for och titta på teatern som vännen J medverkade i . Den var riktigt bra och kvällen bestod deffinitivt av många skratt !

Söndag, skid FM i Vörå. Jepp jag tittade på skidåkning stora delar av dagen. det hade ni inte trott om mig va' ?
Men ibland kan jag faktiskt vara riktigt sportintresserad !

Sen så har jag alltså skrivit på min uppsats, då jag inte gjort annat ! Och nu är de klara (yay) så jag ska strax lämna in dem !

Ikväll blir det att fara på Zumba, som jag gör varje måndag :) Men nu vet ni att jag lever iallafall och förhoppningsvis så tar det inte en vecka innan jag updaterar !

Ciao !

4 kommentarer:

  1. Jag vill se er stenåldersfilm! hur kan jag gøra det? ni borde lægga upp den på facebook elle nåt :)

    kramar
    melissa

    SvaraRadera
  2. Vann köpt du klänningen?! Ja sku måst byri sök snart.... :D:D

    SvaraRadera
  3. Melissa : Filmen är int färdigt klippt änn ! Men vi kommer att visa den på Penkkis, om ca. 2 veckor och efter det så kan jag säkert lägga upp den fb eller youtube så att du får se den !
    Kramar !

    SvaraRadera
  4. Hanna : Jag köpt min klänning på Boutique Beauty i Vasa. Jag rekomendera verkligen stället de var så service inriktade och så snackade de dialket. Man kan ringa och boka tid på förhand (det gjorde jag) eller så kan man bara fara diit och hoppas att de har tid ;)n

    SvaraRadera