tisdag 11 januari 2011

11.1.2011

Tisdag är den bästa dagen på hela skolveckan! Idag hade jag endast Gympa, så jag sluta klockan 11, good times.
Igår var jag på årets första Zumba pass, <3 <3 Zumban var såååååååå bra! Hon som drog var super och musiken var jätte härlig, riktig shejk shejk musik ! Jag är så glad att jag anmälde mig ! Igår brände jag säkerligen 500 kcal, jag har läst på Zumbas officiella sida att som deltagare bränner man åtminstone 500 kcal på ett pass.

Idag på gympan så var båda grupperna tillsammans och vi hade en bandninga av Aerobic och Box typ, riktigt svettigt ! I like it ! 
Så nu sitter jag å vätskar upp mig, visste ni att man borde dricka 8 glas vatten  en normal dag. Då mår kroppen och huden bäst! 

Nu blir det att plugga Juridik, provet fick jag uppskutet 2 dagar så nu har jag mera tid att läsa, pinsamt om det inte skulle gå så bra då jag är den ända i kursen.... ;)

Ciao. 

P.S detta tillägg är smått tillängnat Hanna ;)

1 kommentar: