tisdag 18 januari 2011

18.1.2011

Denna dag, ett liv.

Idag började jag dagen med gympa, volleyboll,  trevligt, trevligt, även om kvaliten på vårt spelande inte är den bästa ;)

Sen hade jag en håltimme, då kollade jag upp datum för studentskrivningarna, snart är dom här ! Det är typ knappa 2 månader kvar... Jag vet en som deffinitivt borde börja läsa... 

Sist så hade alla ABI-11 ett möte, som handlade om hur man söker in till universitet och YH, fastän det var långtråkigt så var det nog viktig information ! Jag vet inte alls hur jag ska placera min val.... Å det är inte länge kvar tills vi söker heller ! 
Men nog skall väl det ordna sig ! Huvudsaken är ju den att man kommer in nånstans. 

Jag skrev just "kompis respons" åt en typ i min Hissa-prep-nät-kurs, usch vad det var jobbigt ! Man skulle som ge personen ett vitsord och så skulle man kommentera på deras uppsats... Annars har jag inga problem med att säga som jag tycker men det är så konstigt att bedömma näns uppsats som man inte känner... 

Nu skall jag kolla igenom lite studentuppgifter och bedömma dem ! Sen tar jag nog och vilar lite, der förtjänar jag ;) 

Ciao ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar